Regus Atrium Plaza

Regus Atrium Plaza Logo

Al. Jana Pawła II 29, Wola, Warszawa

Warunki komercyjne

Inne dostępne opcje

Wynajem elastyczny

Umowa elastyczna pozwala ci na wynajęcie przestrzeni biurowej na okres krótszy niż jeden rok. Cena zawiera koszt najmu, mediów, wszystkich rachunków, przekąsek i napojów i inne kwoty. Masz zagwarantowany dostęp do szybkiego Internetu, ogólnodostępnej kuchni, odizolowanych pomieszczeń do spotkań. Twojej biuro będzie w pełni wyposażone i umeblowane z możliwością natychmiastowego wprowadzenia się.

Cena zawiera

coffee Kawa, herbata i woda
plug Umeblowanie i wyposażenie
wallet Media i utrzymanie
wifi Super szybki internet

Darmowe wsparcie

Poszukiwanie biura

Analiza finansowa

Wsparcie prawne

Vibes

  • Korporacje
    Korporacje
    Prosty i uniwersalny design
Wszystkie biura w Regus Atrium Plaza

Udogodnienia w Regus Atrium Plaza

Udogodnienia w budynku

O okolicy

Transport dostępny w pobliżu

znajduje się min. spacerem od Regus Atrium Plaza

Pokaż na mapie

Brak w pobliżu Regus Atrium Plaza

O Regus Atrium Plaza

Atrium Plaza to jeden z pierwszych kompleksów biurowych na stołecznej mapie miasta, na granicy dzielnic Wola i Śródmieście. Zaledwie dwa przystanki tramwajowe dzielą go od najbardziej rozpoznawalnych punktów Warszawy takich jak centrum handlowe Złote Tarasy, Dworzec Centralny oraz Pałac Kultury i Nauki. Jego największymi atutami są bardzo dobra lokalizacja oraz bliskość licznych punktów i lokali usługowych. W budynku znajduje się m. in. oddział prywatnej przychodni medycznej należącej do sieci Enel Med, restauracja i kawiarnia. Vis a vis budynku znajduje się Hala Mirowska oraz przylegający do niej Park Mirowski.
Samo biuro jest kameralne, wykończone w nowoczesnym stylu łączącym biel, drewno oraz kontrastujące akcenty kolorystyczne. Znaleźć w nim można szeroki wachlarz w pełni umeblowanych biur i pomieszczeń mogących pomieścić od kilku do kilkunastu osób, obszerną część wspólną połączoną z kuchnią, recepcję oraz trzy sale konferencyjne. O utrzymanie powierzchni dba wykwalifikowany zespół pracowników, który pomaga w drobnych sprawach administracyjnych takich jak odbieranie bądź wysyłanie korespondencji, drukowanie czy witanie gości.
W przypadku wynajmu powierzchni dedykowanej dla większej ilość osób przez mniejszy zespół oferujemy zniżkę w wysokości 165 pln/m (opłata za serwis kawa/herbata/woda liczony per aktualna liczba osób w zespole).

Więcej ofert biur dostępnych na ShareSpace można znaleźć na stronie biura do wynajęcia Warszawa. Dla mniejszych firm polecamy elastyczne biura na stronie coworking Warszawa lub biuro serwisowane Warszawa.

Dostęp Do Biura

Będziesz mieć dostęp do swojego biura 24/7

Parking podziemny

Dostępny parking podziemny w cenie + VAT / miesięcznie

Parking naziemny

Parking naziemny jest niedostępny.

Parking Dla Gości

Parking publiczny na ulicy

Jak Dotrzeć

Samochodem

O ShareSpace

company logo company logo company logo