Sale konferencyjne, biura serwisowane i coworking w Polsce.

Biurko Dedykowane · 1 · 27 m2 · Cluster Cowork

Cluster Cowork - ul. Grodzka 42/1 - Kraków

ZA DZIEŃ

35 złnetto

ZA MIESIĄC

600 złnetto

Rezerwuj
Kontakt z właścicielem
100% zwrotu · Jak to działa?
Masz Pytania?Wypełnij formularz lub napisz do naszego zespołuna chatcie lubzadzwoń na +48 22 206 21 10

Opis


CLUSTER COWORK to wspólna przestrzeń pracy stworzonej z myślą o przedsiębiorcach, freelancerach i start-upowcach. Zapewniamy wszystkie potrzebne narzędzia, w tym sale konferencyjne, sale szkoleniowe i wirtualne biuro. To jednak tylko dodatek do tego, czym naprawdę jesteśmy: wyjątkowym środowiskiem najbardziej kreatywnych głów.

Pracując z nami, stajesz się członkiem społeczności Cluster Cowork. Nasi członkowie mają bezpłatny dostęp do najszybszego internetu i kserokopiarki. Zapraszamy do kuchni, gdzie czeka na Ciebie niekończąca się kawa. Zajrzyj do sali konferencyjnej i weź udział w naszych wydarzeniach. Potrzebujesz biuro na godziny? Skontaktuj się z nami.

Potrzebna Ci sala szkoleniowa? Zarezerwuj u nas termin. Gwarantujemy, że efekty szkolenia będą trwalsze niż gdzie indziej. Zapewniamy świeżą atmosferę i idealną aranżację wnętrza. A na dodatek jesteśmy w samym centrum Krakowa!

Godziny Otwarcia


Poniedziałek:

09:00 - 17:00

Wtorek:

09:00 - 17:00

Środa:

09:00 - 17:00

Czwartek:

09:00 - 17:00

Piątek:

09:00 - 17:00

Sobota:

09:00 - 17:00

Niedziela:

09:00 - 17:00


Dostęp dla najemców 24/7:

Udogodnienia


Catering

Kawa/Herbata

Woda

Napoje

Schowki

Usługi Pocztowe

Sale Konferencjyne

Wspólna Kuchnia

Wi-Fi

Drukarka/Skaner/Kopiarka

Ochrona Budynku

Recepcja

Stojak Rowerowy

Strefa Rozmów Telefonicznych

Zwierzęta

Klimatyzacja

Stacja Rowerów Miejskich

Wirtualny Adres

Wydarzenia/Networking



Przestrzeń: 350 m2

Piętro: 1

Przestrzeń Coworking


CLUSTER COWORK to wspólna przestrzeń pracy stworzonej z myślą o przedsiębiorcach, freelancerach i start-upowcach. Zapewniamy wszystkie potrzebne narzędzia, w tym sale konferencyjne, sale szkolen...